"רמון-גרניט" : פוליסת אחריות מקצועית חדשה לכיסוי שרשרת השינוע וההפצה

הפוליסה, שעוסקת בעיקר בניהול שרשראות אספקה ובהפצת סחורות, תאפשר לשווק פוליסת ביטוח ייחודית, המעניקה למבוטח כיסוי גלובלי, מסוג ביטוח אחריות מקצועית, לרבות אחריות לנזקים תוצאותיים, עבור ניהול שרשרת אספקה ומלאי ועבור שירותים של שינוע בתחום המחסן וחצריו

הפוליסה החדשה מכסה תביעות של עד חצי מיליון דולר לאירוע; הכיסוי הביטוחי הינו של תאגיד הביטוח "לוידס" וה"פרונט" הינו של "הראל"

סוכנות "רמון-גרניט" מתחילה לשווק פוליסה חדשה לשוק השינוע הישראלי, המשתלב בהדרגה במערכים לוגיסטיים גלובליים. הכיסוי הביטוחי לפוליסה החדשה מוענק על ידי תאגיד הביטוח הבינלאומי "לוידס" ואת ה"פרונט" לפוליסה תספק קבוצת הביטוח "הראל".

הפוליסה, שעוסקת בעיקר בניהול שרשראות אספקה ובהפצת סחורות, תאפשר לשווק פוליסת ביטוח ייחודית, המעניקה למבוטח כיסוי גלובלי, מסוג ביטוח אחריות מקצועית, לרבות אחריות לנזקים תוצאותיים, עבור ניהול שרשרת אספקה ומלאי ועבור שירותים של שינוע בתחום המחסן וחצריו.

הכיסוי של ניהול שרשרת האספקה, כולל מקרים שבהם המבוטח מעניק שירותי ניהול ופיקוח על תנועת סחורות, מחומרי גלם ועד למוצרים מוגמרים, כולל במחסני לקוחותיו של המבוטח תוך שימוש והפעלת מערכות מידע ותקשורת, לרבות מערכות שהועמדו לרשות המבוטח על ידי הלקוחות.

ואילו במסגרת הכיסוי שהפוליסה מעניקה עבור שרותי שינוע בתחום המחסן וחצריו, כוללת הפוליסה פעולות של ניטול פריטים בהתאם לנוהלי הלקוח ודרישותיו, הובלה והפצת מטענים ללקוחות ו/או ללקוחות המאחסנים, טעינה ופריקה ביעדים לפי הוראות הלקוח, אריזה ובנייתה, המכלה וריקון מכולות, ביצוע תאומים לסוגיהם ותזמון אספקות.

ב"רמון גרניט" ציינו כי הפעילות מכוסה בכל העולם, ולפיכך סמכות השיפוט תהיה של בתי המשפט בארץ בה הוגשה התביעה, והדין שיחול יהיה הדין החל באותה מדינה. הפוליסה החדשה מכסה תביעות עד לסך של 500 אלף דולר לאירוע.

עו"ד שוקי לשד, מנכ"ל "רמון-גרניט", שניסח את הפוליסה, אומר כי פוליסת האחריות המקצועית הנוכחית של החברות העוסקות בשילוח בינלאומי אינה מכסה כיום את אחריותן לפעולות והשירותים המפורטים לעיל. לדבריו, נדיר ביותר למצוא פוליסות ביטוח המכסות, בין היתר, אחריות מקצועית בהקשר לתפעול מערכות מידע ותקשורת, כולל כאלה שאינן מתוחזקות ו/או נשלטות על ידי ספק השירותים.

הכיסוי הוסדר באמצעות חברת הברוקרים הלונדונית "רמון אינטרנשיונל", ויתופעל בישראל בלעדית על ידי סוכנות החיתום "רמון-גרניט", המשמשת גם כמורשית "לוידס". סוכנות "רמון-גרניט" מתחמחה בתחום הביטוח הימי, האווירי (ביטוח מטענים) וביטוח האחריות המקצועית של חברות שילוח בינלאומי, עמילות מכס, מחסנים רשויים.


"רמון גרניט": פוליסת אחריות מקצועית חדשה לכתבה המלאה לחצו כאן >>

דילוג לתוכן